Τρίτη, 25 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήΕπικαιρότηταΠώς να χρησιμοποιήσετε το γκρέιπφρουτ για να μειώσετε την υψηλή αρτηριακή πίεση

Πώς να χρησιμοποιήσετε το γκρέιπφρουτ για να μειώσετε την υψηλή αρτηριακή πίεση

Οι καρδιακές παθήσεις είναι ο νούμερο ένα θάνατος των γυναικών. Εάν είστε γυναίκα, εδώ είναι τι πρέπει να αρχίσετε να κάνετε.


Το φαγητό που τρώτε είναι κρίσιμο για να προσδιορίσετε αν θα έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση και αν μπορείτε να το μειώσετε. Η κατανάλωση λιγότερου κρέατος και η κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών μπορεί να μειώσει την αρτηριακή σας πίεση.

Η υψηλή αρτηριακή πίεση εμφανίζεται όταν τα λίπη, η χοληστερόλη και τα θρεπτικά συστατικά στα τρόφιμα που τρώτε αρχίζουν να συσσωρεύονται κατά μήκος των τοιχωμάτων των αρτηριών σας. Αυτή η στένωση των αρτηριών σας περιορίζει τη ροή του αίματός σας, αυξάνει την αρτηριακή σας πίεση και σας κάνει πιο επιρρεπείς σε καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια.

Εάν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση, υψηλή χοληστερόλη ή υψηλά τριγλυκερίδια, το γκρέιπφρουτ έχει βρεθεί ότι μειώνει τις επιδράσεις αυτών των καταστάσεων.

Ποιο είναι λοιπόν καλύτερο κίτρινο ή κόκκινο γκρέιπφρουτ; Λοιπόν, σε μια μελέτη που έγινε όπου οι άνθρωποι που είχαν ιστορικό υψηλής χοληστερόλης, εκείνοι που έτρωγαν το κόκκινο γκρέιπφρουτ είχαν τη μεγαλύτερη επίδραση στη μείωση της αρτηριακής τους πίεσης. Το κίτρινο μείωσε επίσης την αρτηριακή πίεση, αλλά όχι τόσο όσο το κόκκινο γκρέιπφρουτ.

Διαπιστώθηκε σε αυτή τη μελέτη ότι το γκρέιπφρουτ είχε καλύτερη επίδραση στη μείωση της αρτηριακής πίεσης από τα φάρμακα στατίνης.

Τα κόκκινα γκρέιπφρουτ είναι εξαιρετικά υψηλά σε αντιοξειδωτικά και αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι σε θέση να μειώσουν τα τριγλυκερίδια σας: τα κίτρινα δεν είναι.

Φάτε το κόκκινο γκρέιπφρουτ όταν είναι διαθέσιμο και όταν δεν τρώει το κίτρινο. Τρώτε τουλάχιστον ένα – δύο την ημέρα. Εάν τρώτε λίγο πριν από το γεύμα σας ή πίνετε ένα ποτήρι φρέσκο γκρέιπφρουτ, μπορείτε να περιμένετε να χάσετε μέχρι και 1 κιλό. Τρώγοντας 2 γκρέιπφρουτ την ημέρα περιμένετε να χάσετε περισσότερο βάρος.

Η κατανάλωση γκρέιπφρουτ έχει πολλά άλλα οφέλη για την υγεία, όπως στον έλεγχο του επιπέδου ινσουλίνης σας. Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι τρώνε γκρέιπφρουτ έχουν χαμηλότερα επίπεδα ινσουλίνης και γλυκόζης στο αίμα τους.

Πιστεύεται από τους ερευνητές ότι τα ένζυμα γκρέιπφρουτ βοηθούν στον έλεγχο των αυξήσεων της ινσουλίνης που συμβαίνουν μετά το φαγητό. Αυτά τα ένζυμα βοηθούν στην καλύτερη πέψη των τροφίμων σας και αυτό έχει ως αποτέλεσμα λιγότερα θρεπτικά συστατικά να αποθηκεύονται ως λίπος.

Το γκρέιπφρουτ έχει επίσης βρεθεί ότι είναι προληπτικό. Είναι τα φυτοθρεπτικά συστατικά – αντιοξειδωτικά – και ιδιαίτερα το λυκοπένιο που έχει βρεθεί χρήσιμο στην πρόληψη του καρκίνου.

Τα γκρέιπφρουτ έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C, βιταμίνη Α και αντιοξειδωτικά – καροτενοειδή, γλυκοζίτες λιμονοειδών, φλαβονόνες.

Μπορείτε να αγοράσετε κόκκινα και κίτρινα γκρέιπφρουτ από μανάβικα. Εάν δεν έχετε κανένα στην περιοχή σας, πηγαίνετε στο διαδίκτυο και παραγγείλετε μερικά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν παίρνετε οποιαδήποτε φάρμακα, μην τρώτε γκρέιπφρουτ σε συνδυασμό με τη λήψη φαρμάκων. Το γκρέιπφρουτ ενισχύει την επίδραση των φαρμάκων και μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα υπερδοσολογίας.

Πηγή: https://www.xtesini.gr/

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
- Advertisment -

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ